Subject: RE: Nikerjärve reoveekogumisala ühisvee-ja kanalisatsiooni projekti kooskõlastamata jätmine
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Arvo Veltri" <[email-masked]>,Erik Jüriöö <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 10:36:16 +0200

Tere,

Täname selgituste ja ettepanekute eest !

Arutasime Tellija ja Töövõtjaga koosolekul Transpordiameti poolt kirjas
(26.02.2025 nr 7.1-2/25/492-4) toodud märkuseid-selgitusi ja võimaluste
piirides saame enamus ettepanekutega arvestada, kuid mõningatel juhtudel,
kahjuks ei ole see võimalik.

Edastame vastustega tabeli tutvumiseks, lisatud manusesse.

Palume Teie poolt tagasisidet esimesel võimalusel hiljemalt 10 päeva
jooksul s.o.17.03, kuna sellest sõltub projekti menetlus ja ehituslubade
väljastamise tähtaeg.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 26, 2025 2:11 PM
To: Loit Munter <[email-masked]>
Subject: Nikerjärve reoveekogumisala ühisvee-ja kanalisatsiooni projekti
kooskõlastamata jätmine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Nikerjärve reoveekogumisala ÜVK kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 26.02.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/492-4.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.